zaterdag 18 januari 2014

De Wijsheid van de Oostkamer


Welkom bij

In 'De Wijsheid van de Oostkamer' gaat het om deze drie Chinese karakters 人天地 (rén tiāndì). Letterlijk staat er Mens Hemel Aarde. Tiāndì betekent Universum. De mens in dit Universum is de Universele Mens en dát is de Wijsheid... Iedere persoon wordt universeel gerespecteerd.


Dit is het uitzicht van de Oostkamer. De nevel boven het natuurgebied Midden Delfland zorgt voor een bijzondere sfeer. Het is een rustgevend begin van de dag. Even een moment van niets doen, leegte en het genieten van de schoonheid van de natuur. Deze rust werkt door tot in het Massage Atelier. Deze is klein en straalt een warme sfeer uit waar bij je je thuis voelt.

Mijn naam is Paul van der Krogt. Al jarenlang geef ik Tai Chi trainingen en workshops. Tijdens een van mijn workshops bij Park Clingendael in Den Haag kwam ik in aanraking met de stoelmassage. Kort daarna heb ik diverse trainingen gevolgd en heb ik een massagestoel gekocht. De personen die ik op deze stoel een massage heb gegeven waren allen bijzonder tevreden over de behandeling en hadden een fantastische ervaring (). In september 2013 ben ik gestart met een meerjarige beroepsopleiding tot Shiatsu-therapeut. Dit bracht mij tot nieuwe inzichten welke ik ook combineer met de Tai Chi en mijn fascinatie voor de Chinese taal en cultuur.


De Wijsheid van de Oostkamer en Sunrise Tai Chi hebben een gezamelijke Missie en Visie



Hieronder een kleine impressie van het Massage Atelier
Shiatsu mat


 Stoelmassage


 Ontspanningsmassage


Hier nog een aantal impressies op diverse festivals en bedrijven

De ervaring leert dat mensen zich veel relaxter voelen na het ontvangen van een stoelmassage. Zeker als een lange werkdag in één bepaalde houding wordt doorgebracht b.v. achter een bureau. Een zwakke plek op de rug of schouder kan het gevolg zijn van een gestreste situatie of eenzijdige houding. Hierdoor reageert het lichaam met een pijnlijk gevoel. Maar ook zonder dát gevoel kan een stoelmassage van ongeveer 20 minuten zeer ontspannend zijn, waardoor de dag bijna fluitend wordt voortgezet. Veel bedrijven en organisaties ondervinden dat regelmatige stoelmassages op de werkplek helpt. Het is een bijzonder effectieve methode om ziekteverzuim te verminderen en stress en rsi te voorkomen. Bovendien geeft het energie, een opgewekt gevoel en komt de productiviteit van de organisatie ten goede. 

Het Massage Atelier biedt uw bedrijf de gelegenheid om een aantal stoelmassages vrij te ontvangen. U kunt dan ervaren wat het voor uw bedrijf kan betekenen om stoelmassages in uw bedrijf te introduceren. Naast de stoelmassage bied ik als Belevingskunstenaar ook Ta Chi workshops en trainingen aan. Voor meer informatie neemt u een kijkje op
www.sunrise-taichi.nl

Een goede organisatie begint met ontspannen werknemers. Ik verneem graag van u een reactie en zal over enkele dagen contact met u opnemen. Een persoonlijk gesprek vertelt meer dan de tekst hierboven. Voor een afspraak kunt u mij bereiken op pvp128@gmail.com of op telefoonnummer 06-4631473.


Agenda:
05 september Healing Earth festival
20 september Food Festival Delft



Met universele groet,
Paul van der Krogt


人天地



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw bijdrage. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Krogt